.

Monday, July 27

TAG 30 soalan*** (Diana aku buat tag kau nih.)

Lovely day today, isn't it?


.:. Yasmin Ahmad R.I.P. Al - Fatihah..

.:. My husband gave me a present of the 'Flip Flap" flowers that generates by solar (it will flapping if it has enough light) for me being a very focused on my study. Sweet right?

.:. I really need a new bed sheets. The one we have are not chicks enough. (in other words, it doesnt feed our MOOD when the time comes, hhehehehe.)

.:. Diana have tag me with 30 questions. **berpeluh ok!!

30 soalan? Let me catch my breath first. 30?


Its ok. I will do it.




1. Bekas kekasih saya adalah :


- seorang yang tak mungkin saya ingin hubungi lagi.




2. Saya sedang mendengar :


- bunyi yang sunyi.




3. Mungkin saya patut :


- mendengar sesuatu daripada playlist saya.




4. Saya suka :


-membeli belah di atas talian, menulis blog dan juga memasak (ini adalah sekali sekala sahaja)




5. Sahabat - sahabat baik saya :


- adalah orang- orang yang saya sayangi selalu.




6. Saya tak faham :


- dengan tag ini. kenapa ianya perlu ade 30 soalan?




7. Saya kehilangan :

- momentum untuk disalurkan pada kuasa fokus untuk saya mula belajar.




8. Ramai yg kata ;

- saya sudah membesar dengan sihatnya.




9. Makna nama saya :

- Nama saya membawa maksud cantik. Nama pertama saya adalah gabungan nama ayah, mama dan opah saya.




10. Cinta itu adalah :

- adalah sesuatu yang subjektif. Hanya yang mengalaminya sahaja dapat menjawab.




11. Di suatu tempat, seseorang sedang :

- menunggu untuk mati




12. Saya akan cuba :

- berusaha ke medan jaya.




13. Ayat selamanya membawa maksud :

- Tiada noktah.




14. Telefon bimbit saya :

- adalah jenis yang biasa terdapat di pasaran.




15. Bila saya terjaga dari tidur :

- akan terus ke bilik air..




16. Saya paling meluat bila :

- seseorang itu melakukan perbuatan yang salah terhadap orang lain.




17. Pesta / parti adalah :

- sesuatu yang saya tidak lakukan buat masa terdekat.




18. Haiwan paling comel yg pernah saya temui ialah :

- Arnab dan kucing.




19. Peringkat umur yg paling menyeronokkan bagi saya ialah :

- zaman persekolahan menengah.




20. Hari ini :

- saya cemburu dengan suami yang MC.




21. Malam ini saya akan :

- melakukan tugas sebagai isteri (zahir dan batin) hehehe.




22. Esok saya akan :

- Fikir untuk buat apa keesokan harinya.




23. Saya betul betul inginkan :

- Semua benda2 duniawi dan hakiki yang boleh dan tak boleh didapati dengan wang ringgit.



24. Ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi ni :

- Haruslah berdiet ye dan senaman ye!!




25. Pusat membeli belah / arked permainan :

-bukan sesuatu yang saya suka menceburi.




26. Makanan barat / jepun :

- adalah kesukaan saya.




27. Bilik yg terang atau gelap :

- terpulang pada situasi dan kehendak semasa.




28. Makanan segera adalah :

- yg cepat siap




29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :

- 20 cent each..




30. Sape yang anda mahu TAG :
- Tiada.

No comments: